……………………………………...................................................................................
Saya saya dan saya Muhammad Azim Asjad nak Memaklumkan Bahawasanyaa Saya Saya dan Sayaa amatt amatt amatt
……………………………………
Menyayangi
……………………………………
Menghargai
……………………………………
Bersyukur
……………………………………
Gembiraa
……………………………………
Kerana kerana dan kerana Memiliki
Sahabat , Rakan , Kawan atau Pendamping yang Setia iaitu

Nur Fasihah . Sufiyan . Scyya Alwi . Amirul Daniel . Azidayu Azman . Tan Wei Lin . Syafiqah Azman . Azraei Ishak . Siti Sarah Kassim . Aiman Ikhwan . Fatheen Nadiea . Fazira Aziz . Shamel Rezza . Lenny Teh . Muhammad Syazani . Erra Annuar . Said Azhar . Noramalina . Akmal Amran . Norhidayu Hashim . Ikmal Hakim . Nadia Aziera . Dhiyaulhaq . Syahrul Nizam . Zaty Redhuan . Amirul Zainuddin . Siti Khriunisah . Eleena Md Nor . Muhammad Imran . Amira Aqila . Muhammad Irfan . Arieka Chin . Myra Tajuddin . Muhammad Nur Fais . Ikaa Vie . Ardhwa . Atiqah Fatin . Muhammad Haikal . Thaqifah Fasihah . dan Semua Yang Saya Kenali di muka Bumi ini , Maaf Jika Nama Anda tidak diSenaraikan Bukan kerana Anda tidak Penting dalam hidup saya tetapi mungkin Saya tak perasan dan Terlupa untuk meletak nama Indah lagi Suci ituu . Maaf ye

Anda merupakan tulang belakang saya . Anda merupaka Inspirasi saya . Anda merupakan Pemimpin saya . Anda merupakan Doktor Peribadi saya . Anda merupakan Hiburan saya . Anda merupakan Pelangi buat saya , Tidak ternilai kata dan gembiranya kerana memiliki anda anda sekalian Walaupun masing-2 Ada keburukan , kelemahan dan Perangai yang sukar di senangi tetapi itu tidak menjadi Masalah kerana Ianya boleh berubah dan Sememangnya di Dunia ini tiada yang Sempura . Semoga Ikatan Persahabatan ini sentiasa Berpanjangan dan di Berkati oleh Yang Maha Esa Allah SWT . Amin Ya Robbal Alaminn . Keep In touch Alright . Senyum sikit 
……………………………………...................................................................................
Lagu ini Ditujukan untuk awok awok sekalian Hohoo